Merhaba

Merhaba benimle birlikte spot ışığını aramaya çıkan dostlarım.
Kısa süreli bir ayrılık yaşayacağız. Umarım bunun için bana kızmazsınız.
"Daha az çevre, daha çok ben." temalı bir geri dönüş yapmak için kısa bir süre blogumdan ayrılıyorum. Ama merak etmeyin geri döneceğim.
Ne zaman dönmedim ki zaten? İnsanın kendi olabildiği tek yeri bırakması o kadar da kolay olmuyor. 
Neyse uzun lafın kısası beni beklemenizi istiyorum. Çok şey istemiyorumdur umarım.
Bana ne zaman ihtiyaç duyarsanız mail adresimden yada yorumlardan bana ulaşabilirsiniz.
Kendinize çok iyi bakın. 
Sizi seviyorum.
Ve her zaman yanımda olduğunuz için sonsuz teşekkür ederim. 


Yorumlar

  1. Döndüğünde daha çok yazı yazacaksın ama tamam mı? :)) Kendine çok iyi bak ve fazla açma arayı zaten özletip duruyorsun ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anlaştık. Açmadığımı düşünüyorum. Daha da sık tutacağım artık yazıları. :)

      Sil
  2. kendine iyi bak ama ciciş :)

    YanıtlaSil
  3. umarım çok uzun sürmez :D

    YanıtlaSil
  4. Dönmeyi unutmadığın sürece sıkıntı yok :) bomba gibi dön :)

    YanıtlaSil
  5. Ama ben geldim yazılarına bakmaya, sen gitmişsin spotty :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geldim geri. Seni görmek çok güzel. :)

      Sil
    2. Yaa panelde görünce ben de bi an yanlış mı görüyorum dedim, iyi kısa olmuş bu gidişin :)

      Sil
  6. nasılsıın annatsanaaaa :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

"Bloguma beklerim." tarzı yorumları onaylamıyorum. Burası bir reklam panosu değil. Siz beni takibe aldığınızda ben zaten blogunuza geleceğim. Özel istekte bulunmanıza gerek yok. Eğer "illa reklam yapacağım" diyorsanız mail yoluyla ulaşın.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hala Spot Işığımı Arıyorum (Spotty's Version)

Senin Sevdiğin mi, Seni Seven mi?

8 Sene Olsun 80 Sene